امام جمعه آبدانان گفت: مسجد جامع شهر آبدانان با پیشرفت 70 درصدی نیازمند توجه و تزریق بودجه کافی برای اتمام است.

  توجه به اتمام ساخت مسجد جامع آبدانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته وحدت، گفت: وحدت تنها کلید پیروزی در مشکلات جامعه کنونی است و خداوند کریم در قرآن کریم وعده برقراری حکومت اسلامی بر جهان را داده است.

خطیب جمعه آبدانان با بیان اینکه دشمنان اسلام از هر راهی برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی کوتاه نخواهند آمد، گروه داعش را یک پدیده و آمریکا را پدید آورنده آن دانست و گفت: مجاهدت فراگیر در راه خدا همچون جنگ های نیابتی، مقاومت فراگیر به ویژه در دوران انقلاب اسلامی و از بین رفتن سلطه داعش نشان داد که حکومت اسلامی تا همیشه تاریخ استوار است.

حاجیلری با تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر گروه تروریستی داعش، گفت: مساله امروز ما مقابله با هرگونه تفکر ضد اسلامی در نقاط مختلف دنیای اسلام است.

امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بحث مذاکرات، هیچ مذاکره ای در بحث قدرت موشکی ایران و برجام های بعدی از طرف ملت ایران پذیرفتنی نیست، گفت: ملت ایران نشان دادند که حق مسلم خود را می گیرند و مذاکره در بحث موشکی و دفاعی کشور قابل قبول نیست.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: نماینده مجلس تنها شانیت آن مطالبه گری مردمی است و باید در رفع گرفتاری های مردم در بحث رکود اقتصادی، بیکاری و معیشت مردمی در نقاط کمتر توسعه یافته تلاش کنند.

امام جمعه آبدانان ضمن تقدیر از حمایت های مردمی و دولتی در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، گفت: مساعدت ها باید ادامه پیدا کند و کمک رسانی موج دوم از سوی خیرین و مردم خیراندیش برای کمک به مردم زلزله زدگان استان کرمانشاه آغاز شود.

 

امام جمعه آبدانان با بیان اینکه تا کنون مسجدجامع آبدانان، 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خواستار تزریق بودجه کافی برای اتمام این طرح مهم شد.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی آبدانان بین 30 کتابخانه عمومی استان توانسته رتبه دوم را کسب کند و کتابداران این شهرستان نیز حائز رتبه برتر شوند، خواستار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه شد.

 

انتهای پیام/ع

امام جمعه آبدانان خواستار  توجه به اتمام ساخت مسجد جامع آبدانان  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.